sobota 14. januára 2012

Saturday the 14th

Hello everybody! :)
So today I finally bet my laziness and here I am with my second post! Yesterday was Friday the 13th and I really don't believe in its "bad energy" or any kind of "unfortunate" which this day is famous for, but I had quite bad day... :/ Fortunately, there is always this positive beautiful Saturday the 14th, when all negatives are over! What's more, it is weekend and you can (no, you have to!) postpone all your duties to weekdays and simply relax! :D
As a place to shoot, I chose the pride of our capital - the Bratislava Castle... There was little windy and little snowing and a little bit of sun shining, but I was enjoying every moment with my boyfriend (as always <3) and I am looking forward to another happy days!
Hope, you will like the pictures... And I also believe that your weekend will bring to you only good mood and smile! :)

Ahojte! :)
Takže, dnes som konečne porazila svoju lenivosť a tak tu ma máte s mojím druhým postom! Včera bol Piatok trinásteho a mne sa skutočne nechce veriť tomu, že prináša "zlú energiu" alebo "nešťastie", ale naozaj som mala zlý deň... :/ Našťastie, vždy po ňom príde pozitívna a krásna Sobota štrnásteho, kedy všetky negatíva odídu preč! A naviac je víkend a tak možete  (nie, musíte!) odložiť všetky povinosti na týždeň a len relaxovať! :D
Ako miesto na fotenie som si vybrala pýchu nášho hlavného mesta - Bratislavský hrad... Trochu fúkalo, trochu snežilo a aj trochu svietilo slnko a ja som si užívala každú chvíľu strávenú s mojim priateľom (ako vždy<3) a teším sa na ostatné veselé dni... :)
Dúfam, že fotky sa budú páčiť... a tiež verím, že tento víkend vám prinesie len dobrú náladu a úsmev! :)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára