nedeľa 29. januára 2012

Sunny Sunday

Last days I was a little bit disappointed of myself because I am not able to find time for this blog, to take pictures or simply write something... But now there are no more exams left so I promised myself to be more responsible... ;))
Today I have decided to continue with my "castle mania" - it was beautiful Sunday (or still is;)), Tomas and me, we were spending this weekend in Nitra (where I study) and the castle is probably the most photogenic place here... :)
Hope you had nice weekend!

Posledné dni som so sebou bola dosť sklamaná, pretože som si nevedela nájsť čas na blog, na fotky alebo jednoducho na písanie hocičoho... Ale teraz, keď mi už nezostali žiadne skúšky som si sľúbila, že budem viac zodpovedná... ;))
Dnes som sa rozhodla pokračovať s mojou "hradovou mániou" - bola krásna nedeľa (alebo ešte stále je;)), s Tomášom sme trávili víkend v Nitre (tu študujem) a hrad je tu pravdepodobne nafotogenickejšie miesto... ;)
Dúfam, že ste mali krásny víkend!




Sur realité... :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára