nedeľa 25. marca 2012

Castle maniac (?) :)



Hi my dear followers! :)
I have to laugh because this blog could be about castles near my hometown… I cannot help myself, I like history and all the historical stuff…  And when there is nothing else to do, I can at least discover the beauties of our national pride! :) And maybe I like castles just because I wanna be a princess… :D
This weekend we visited another one, Devín in Bratislava, which is the oldest (at first it was just a fort in 9th century).  Actually it is rather the ruins of castle! It is set on the top of a hill so there is a pictoresque view on Danube and Morava river (Morava flows into Danube here), lake and we can see Austria too!
On Wednesday, we are organizing themed party for our Erazmus students in Nitra with a topic Flower Power… I am so looking forward to, that I already wear floral patterns. :) Saturday was not an exception! I wore floral skirt with new blue floral flats from New Yorker (I love them!) which are similar to those with wild pattern, and a big necklace… I know I am repeating myself all the time but I love Sun and I am happy that spring is aleready here!

Ahoj moji drahi followeri! :)
Musím sa msiať ako sa tak pozerám na môj blog, mohol by byť akýmsi sprievodcom po hradoch v mojom okolí… Nemôžem si pomôcť ale mám rada históriu a všetky tie veci okolo… ;) A keď nemám čo robiť, môžem aspoň objavovať krásy našej národnej hrdosti! A možno je to len preto, že by som chcela byť princeznou… :D
Tento týždeň sme boli navštíviť zas iný hrad – Devín v Bratislave, ktorý je najstarší (v 9. storočí to bola pevnosť). Vlastne je skôr len  zrúcanina toho, čo bolo niekedy hrad. Je na vrchu kopca, takže je odtiaľ krásny výhľad na Dunaj, Moravu (ktorá sa na tomto mieste do Dunaja vlieva), jazero a dokonca aj Rakúsko!
V stredu v Nitre orzanizujeme pre našich erazmákov tematickú párty – Flower Power… Veľmi sa ňu teším, takže kvetovené vzory nosím už teraz. :) A sobota nebola výnimkou! Mala som oblečenú kvietkovú sukňu a novými modrými kvetovanými botkami z New Yorkera (milujem ich!) ktoré sú podobné ako tie s leopardím vzorom, a veľký náhrdelník… Viem, že sa stále opakujem, ale milujem slnko a som veľmi rada, že jar konečne prišla!
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára