piatok 20. apríla 2012

I am leggins lover!


Today, Tomas & me, we decided to visit automobile show in Bratislava and we also spent some nice time in gardens near Danube. I was wearing my new leggins, that I found by an accident in a random shop in Nitra (my schoolmate gave me a griff to this shop, without her I would probably never came in), with a jeans shirt. :)

Dnes sme sa s Tomášom rozhodli navštíviť autosalón v Bratislave a tiež sme strávili nejaký čas prechádzaním sa po Sade Janka Kráľa pri Dunaji. Po prvý krát som si obliekla nové legíny, ktoré som našla čírou náhodou v Nitre (spolužiačka mi dala typ na obchodík, do ktorého by som pravdepodobne nikdy sama od seba nezavítala) a k nim džínsovú košeľu. ;)



Colorful & crazy! Cost only 5 euros! :D Such a great shopping!
Farebné a šialené! A stáli iba 5 euro! :D Skvelý nákup!



Little bird in a little cage... :)


What really impressed me was this bench! Love it! :))
Čo ma naozaj ohúrilo bola táto lavička! Zamilovala som sa do nej! :))


One beetle for me please!
Jedného chrobáčika aj pre mňa poprosím!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára