piatok 20. apríla 2012

Magnolia


Just a short post with pics of a beautiful magnolia which came into blossom in our park. I felt like a child again as I was climbing up! :) Such a great feeling...

Krátky post o magnólií, ktorá nám v parku krásne vykvitla. Cítila som sa opäť ako dieťa keď som šplhala hore! :) Skvelý pocit...




Pink flower hug :)
Ružové kvietkové objatie :)

I was wearing my superold jean jacket and my superold converse... I cannot help myself, I love these two things and I will never give them up (unless they are wearable)! ;)
Oblečenú som mala moju superstarú džínsovú bundu a superstaré conversy... Nemôžem si pomôcť, ale milujem tieto dve veci a nikdy sa ich nevzdám (aspoň pokiaľ sú nositeľné)! ;)

I am a monkey! :D



My first... Maybe I should call them "vintage" :D
Moje prvé... Možno by som cih mohla volať "vintage" :D


In a wood.
V lese.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára