streda 2. mája 2012

The 1st May


I am so happy May is here! :) Optimistic time of love, joy and sun! Hope, that everybody have got a kiss under a cherry tree (old tradition in Slovakia)... :)
These pics was made unwillingly on my way to Nitra (and they are not photoshoped). Every year I see this yellow sea of swede I simply wanna swim there! :D So Tomas had to stop the car and match my aspirations (but he got used to it already;))... And I have a strong feeling, that we will make more photos there...
This red dress are quite old from H&M but I really love the color, I felt like a red poppy! :)

Som taká rada, že Máj je konečne tu! :) Optimistický mesiac lasky, radosti a slnka! Dúfam, že ste všetci dostali bozk pod čerešňou (stará tradícia tu na Slovensku)... ;)
Tieto fotky vznikli viac-menej náhodou na mojej ceste do Nitry (žiaden fotošop!). Každý rok, keď vidím toto more žltej repky, chcemsi v ňom zaplávať! :D Takže Tomáško musel zastaviť auto a vyhovieť ojim požiadavkám (ale už si na toto zvykol;))... A mám taký silný pocit, že toto nie sú posledné fotky z repky... Tieto šaty sú naozaj staré z H&M ale mám veľmi rada ich farbu a cítila som sa ako vlčí mak v tejto žltej záplave! :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára