sobota 2. júna 2012

My first (and probably last) photo exhibition :)


I have got a really unique opportunity to expose some of my photos from my holiday in Turkey! :) I was there with my mum in October but because of lots of school work I did not have much time to choose and edit some... This is my first photo exhibition and probably also last one... :D But I am so happy for such an experience, this does not happen every day! ;) It will probably last till the summer ends (what an irony I am not gonna be here till September) and it is situated in Alanya cafe in my hometown. I hope, that people will enjoy it as they will be sitting there with a cup of coffe or ice cream. Here are some pictures I am going to hang up tomorrow... :)

Dostala som skutočne jedinečnú príležitosť vystaviť niektoré svoje fotky z dovolenky v Turecku! :) Bola som tam len s mamou už v októbri ale kvôli škole som nemala dosť času nejaké fotky povyberať a upraviť... Toto je moja prvá výstava a myslím že aj posledná... :D No som tomu skutočne rada, človek nemá takéto skúsenosti každý deň! ;) Bude trvať pravdepodobne celé leto (aká irónia, že tu nebudem až do septembra) a nachádza sa v kaviarni Alanya v Pezinku. Dúfam, že ľuďom spríjemní horúce letné dni pri kávičke alebo zmrzline a že sa im bude páčiť. Tu som vybrala niektoré fotky, ktoré sa tam pravdepodobne objavia a zajtra ich idem vystaviť... :)
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára